14 juni 2006

Kortbyxor

Jag var ute på stan idag och letade efter kortbyxor, eftersom det är så förbannat varmt ute. Alla vet ju att kortbyxor inte är något större fashion statement, men jag tänkte att jag nog kunde hitta några som jag inte såg helt mongo ut i. Det var ju svårt. Kortbyxor är inte ens särskilt korta längre. Efter vad som kändes som ett helt livs vedermödor hittade jag ett par bruna ... *infoga trumvirvel* ... CAPRI-BYXOR?!?! Ja, det är sant! Jag har köpt ett par capri-byxor! Och, som det heter:

It feels so good it must be wrong.

Bikini Kill "Capri Pants", Reject All American (Kill Rock Stars, 1996)

5 Kommentarer:

Anonymous Anonym säger...

det är heter kaki byxor ?
eller ? hm..

11:45  
Blogger jssfrk säger...

Är heter. Eller?

13:06  
Anonymous Anonym säger...

alltså , det heter kaki !
såna bruna shorts.
tror jag ! oj många utrops tecken!
eller färgen är kaki ,KAKI!

jorge har fest på lördag jag ska dit jag tycker andra ska dit också

14:50  
Anonymous Anonym säger...

khaki!

14:51  
Blogger jssfrk säger...

Fast det är inte shorts. Det är capribyxor. Khaki är en färg. Men khakibyxor har även en massa fickor. Militären har khakibyxor när de är i öknen.

15:56  

Skicka en kommentar

<< Home