07 januari 2007

King Kong shoutouts

Alltså, Club King Kong är för jävla mäktiga. Inte nog med att de har den goda smaken att boka mig, alla mina vänner och alla som jag känner, de övriga bokningarna håller också vanligtvis sjukt hög klass. Förra året bokades bl.a. de fabulösa Javelins (som numera heter The Faintest Ideas) och Everyday Sensations, thehelpmeplease och Spring Factory etc. etc., och jag hann själv med att spela där två gånger. Igår var det första kvällen för året, och på scen stod makalösa Shiney Friend samt Utah Rangers, som jag aldrig tidigare hört talas om. SF var riktigt jävla bra, och Utah Rangers visade sig låta ungefär som ett Salty Pirates med trummaskin, eller som ett uppdaterat Brainpool eller... jaja, bra i alla fall. Props till King Kong crew! Synd bara att det blir så inihelvitti trångt i lokalen och att det tar en kvart att beställa öl, men hey!

En massa Utah Rangers att ladda ned
En massa Shiney Friend att ladda ned

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym säger...

på vilket sätt känner du alva?

22:27  
Blogger jssfrk säger...

Jag antar att det är smacky som tillfrågas; jag känner ingen Alva.

Smacky, var är du?

16:09  

Skicka en kommentar

<< Home