14 juli 2006

Scoutrörelsen

I Göteborg bor en tjej med det, eftersom hon bara är sjutton, något missvisande efternamnet Nestor. Men skit i det, hon heter Scout Klas när hon är artist. Och artist är hon med bravur. Skört, brusigt och stundom rätt vresigt, men vilka låtar! Det enda som jag har hittat för nedladdning på det världsomspännande är en något märklig cover av Adam Greens "Baby's Gonna Die Tonight", men man kan streama fler låtar från myspace. Gör det. Nu.



Scout Klas "Baby's Gonna Die Tonight"
Scout Klas@myspace

2 Kommentarer:

Blogger mai säger...

HEJ!
Wow, haha...jag sökte på mig själv på google och fick upp denna sida.
Vilken ära att bli omnämnd på en blogg utan ens vetskap!

Alltså, tusen tack för den fina, men dock något märkliga, beskrivningen av mig och mitt musikprojekt, haha.

Jag har själv ett försök till en blogg och jag kan gärna skriva eller länka om din blogg som, utan noggrannare undersökning, verkar vara mycket läsvärd.

LOVE FI,

Mai aka Nestor (den äldste?) aka Scout Klas

08:47  
Blogger Simon säger...

Dude, man kan ladda ner på MySpace också!

14:12  

Skicka en kommentar

<< Home