20 juli 2006

Carbrahim

Åh, jag var på Carmen och drack många öl idag, med Sara och hennes bror Anosh. Och så träffade jag Ibrahim-Johan. Ibrahim-Johan som spelar i Chloe och i Ellis the Vacuum Child och Only Winning Losers. Han är typ den bästa killen som man träffar när man är full. Han är alltid snäll och go och så kan man prata om fritidset som han jobbar på. Hursomhelst så gjorde han för ett par år sen ett gäng sjukt fina låtar alldeles solo, lo-fi stylee. Jag diggade dem då, jag diggar dem nu. Yr lo-fi to the bone, Johan!

Och, om någon missade det, tjo vad full jag är.

Ibrahim "Evan Made My Day"
Ibrahim "Borta bra"

PS. Oh, och namnet Ibrahim kommer från Johans coolaste fritidsbarn, vars namn, som ni kan haja, är Ibrahim.

1 Kommentarer:

Anonymous Anonym säger...

näemn ohh. tack så mycket. vad roligt. alltså, verkligen. jag blir ju rörd här hemma ju. jag gillar dig med.

16:01  

Skicka en kommentar

<< Home