01 augusti 2006

Upprop

När jag ändå är i gång kan jag ctrl+v in det här från skunk, det är viktiga grejer.

okej, såhär är det:
patrik lindgren, alias skorpinjon här på skunk, är mitt inne i en rättsprocess. bonden, vars äng utgjorde festivalområdet på mitt sista liv, har stämt patrik. han kräver 12 000 kr i hyra för de två festivalerna "mitt nästa liv" och "mitt sista liv", trots att föreningen och bonden gjort ett avtal om saken. efter en tur i tingsrätten har även göta hovrätt dömt till bondens fördel.
som besökare på festivalen bör vi reagera. patrik ska inte behöva betala 12 000 kr själv. därför erbjuder vi nu festivalens besökare att hjälpa till. hade du kul i ljungnäs? njöt du av popmusik, festivalliv och havsbad? skänk en hundring till välgörenhet! bankkontonummer dykter upp inom kort.

8169-5,973 254 761-8

föreningssparbanken: patrik lindgren.

tack!!

Patrik är ju såklart även Hormones in Abundance, för er som inte visste det. Surfa dit och ladda ned, men glöm inte att sätta in en hundring på hans konto först.

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home